DAY BEFORE XMAS EVE.

gårdagens köttbullar blev ytterst lyckade! hursomhelst så började jag dagen med att jobba, på eftermiddagen mötte jag upp brorsan för att handla in saker till julafton, inklusive julklappar. gick trögt men lyckades hitta en bra vinterjacka till wioletta (hon som jobbar hos oss) och ett par skor från ecco till pappa. nu återstår problemet, vad ska jag köpa till mamma?! hon vill aldrig ha något från oss så det har alltid varit personliga presenter som vi gjort själva såsom fotoalbum etc. iår har jag inte hunnit göra något så vi får hoppas på ett mirakel...

om mitt luktsinne inte är helt ute och cyklar så misstänker jag att brorsan är i köket och steker pytt i panna (tråkig mat som jag egentligen inte fancy alls but it'll do for now)

en grej till,

♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0