FRIGGIN DONE!

oh yea baby!
Le friggin portfolio est done! (i love my language skills!) klockan är fem på morgonen men what the biip, jag är på bra humör för har äntligen blivit klar med portfoliojäveln. den ska in om ca tre timmar så nu är frågan...vad ska jag hitta på i tre timmar? ätit har jag gjort, funderar på att lägga mig men löper då stor risk att totalförsova mig. very tempting though.
tio veckors arbete har jag alltså gjort klar på några dagar. am I awesome or am I awesome? or just lazy and very last minute-ish. oh well...
imorgon (senare idag) ska jag på premiären av Avatar, attans att det är något jag velat se sen länge då jag med störst sannolikhet kommer däcka i salongen. med så lite sömn i bagaget som jag kommer få inatt.

nej, ska sluta spela hero. jag lägger mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0