MYSMIDDAG.

jobbade halvdag igår innan brorsan kom och bytte av mig. åkte och mötte upp älsklingen innan vi åkte till hans mor för en helawesome middag. grillning på bordet med en massa gott. det enda negativa var ju att jag redan stoppat i mig mat på ett rullande schema under hela dagen så magen var inte liiiika ivrig som vanligt men slutade med att jag stoppade i mig en massa under middagen också.

senare på kvällen kom mamma, brorsan och wioletta och joinade (skulle egentligen bara få skjuts hem men slutade med att mamma och ah yi pratade i timmar)

men nu är jag utvilade och pigg och redo att hit the town igen. blir några timmars shopping innan vi åker och förbereder oss hos plutt. sen smäller det! you gotta love it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0