PARTY.

igår var det peters sena inflyttningsfest. efter att ha jobbat hela dagen däckade jag och älsklingen och vaknade inte förrän...sent! tur att festen bara befann sig tjugo meter bort. folket var på plats, stämningen var på topp, och magen var tom. så ja, där kom jag och älskling och bokstavligen talat rensade stället på mat.
kvällen slutade lite här och där, folk däckade på soffan, utspridda över badrumsgolvet och med huvudet i papperskorgen. röj säger jag bara.

men kul var det, träffade gänget igen och började smida planer inför jul och nyår.
men först åker jag hem till uk imorgon bitti för att lämna in diverse arbeten, sen har jag ett jullov att avnjuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0