PLANS PLANS PLANS.

på restaurangen nu och mumsar lussebullar. var ett tag sen.
blir jobb fram tills eftermiddagen då jag ska möta upp brorsan för att tillsammans handla saker från den kilometerlånga listan mamma skrivit ner till oss. sen ikväll ska vi ställa oss i köket och rulla våra hemmalagade köttbullar! sen ikväll ska det bakas! denna gång blir det kärlekspeppisar med älskling. inga formar har vi så det blir creativity all the way.

har en massa roliga dagar att se fram emot.
torsdag (julafton) kommer älsklingen och hans mor över och firar med min familj. hot pot kommer avnjutas.
lördag blir det middag och skräckfilmskväll med mig, lilly, fonn och anna. killarna har vi sparkat åt ett hörn :)
sen planeras nyår fortfarande men med största sannolikhet blir det en härlig middag hos siz och möjligen så förflyttas vi vidare till peter där resten av kvällens röj hålls. men det återstår att se.

för övrigt har jag hunnit med en catch up fika med awesome foursome, rullat hem efter att ha ätit för 15 personer på jensens (älskling bombar med ribs medans jag kör min vitlöksbiff med 37 omgångar av tsatziki och råstekt potatis) oh yea baby! sen planeras det om vi ska se Avatar igen...fast på 3D. just nu lutar det mot ett "Ja" så får väl se när gänget planerar att se den igen...

nu blir det mat för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0