PRATKVARNAR:

dagen (gårdagen) var återigen rätt så produktiv. egentligen inte but i'd like to think so to make me feel better bout myself. åkte till skolan och hade tutorial i kinesiska. hände inte så mycket. satt mest och chit chattade om mitt år i Kina. som det ser ut nu blir det av after all.
efter det var det raka vägen till stan för att träffa Scarlett för lite shopping. planen var att hitta något att ha på mig på nyårsafton men tji fick jag. allt jag kom hem med var ett par strumpbyxor. svarta med rosetter på. och mat.
efter middagen ringde älsklingen och samtalet höll på ett bra tag kan jag säga. la på för mindre än en kvart sen så rekordet ligger nu på 7½ timmar. örat (läs: öronen) blev helt mörbultade innan vi bytte till msn, fick äntligen se min plutt igen.

so yea, time to hit the bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0