UTSIDAN ÄR OCKSÅ VIKTIG!

sitter och ruvar på min uppsats á la 2500 ord. går ungefär lika snabbt och effektivt som en gammal tant med rullator som saknar ett hjul.
på fredag ska den in och jag känner ingen som helst motivation, min nördiga plugganda har sen länge grävt ner sig själv i snön (bortse gärna från det faktum att vi inte har snö här) och längtar mest av allt till julen.
blev lite julbak häromdagen, gick åt helvete och lite längre. måste erkänna att det var min första gång jag bakade lussebullar och tjohej vad bra det gick. not. tydligen så glömde jag låta den jäsa en femtioåttonde gång så de blev inte bara hårda utan stenhårda. men fina, det var de allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0