YOU'VE GOT MAIL.

vaknades av att jag låg och asflabbade, halvsovandes hade jag hört älsklingens sms där det bland annat stod "you've got mail" så den checkade jag i sömnen. helt plötsligt sitter jag rakryggad i sängen och kan inte sluta skratta. älsklingen hade skickat en liten godmorgonvideo med en gullig hälsning ♥ tänk att vakna så varje morgon.

hursomhelst så ligger jag efter i schemat, oerhört mycket mer efter än jag hade trott så ikväll blir det inga dumplings för min del. har inte förtjänat det någonstans. har två timmar att göra portfolion innan jag måste bege mig till uni. för att träffa min personliga handledare för att prata lite om mina kurser nästa termin. tydligen vill de sätta mig i kinesiska kursen tillsammans med de som läser fjärde (jag läser andra) året (?!) de har precis kommit hem från kina där de spenderat ett år och jag känner ingen confidence alls. hur ska detta gå.

men ja, nu blir det plugg i en hastighet på 180km/h!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0