AVRUNDAR HÄR.

sådär. nu har jag skrivit klar min kinesiska uppsats på 600 ord. tack till Mamma för den mycket väl behövande hjälpen.
rätt underhållande, vi fick i oss lite skratt då och då.
tänkte strax hoppa i säng, lite tidigare än vanligt då morgondagen kommer vara extralång.
har tre lektioner innan jag springer på några ärenden och avslutar sedan med Gary's födelsedagsröj på Pizza Express och sedan Tiger Tiger all night long. vettefan om jag kommer orka hela natten ut men det är sådana smällar man får ta när ens lillebror fyller 20. han var ändå en av de som röjde med mig nonstop från början till slut när jag fyllde 20 i vintras. så imorgon blir det hardcore festande vilket i sin tur leder till en massa bilder so stay tuned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0