DEN LATA VIC TAR ÖVER.

hur tar man sig lättast igenom den jobbigaste dagen på veckan?
jo, man sover sig igenom den.
tyvärr, har varit a "bad girl" idag. så mycket som jag försökte så orkade jag inte ta mig ur sängen.
kändes dock inte helt och hållet "värt" att stanna hemma och skippa morgonens lektioner så jag bestämde mig för att i alla fall gå ner och använda min frukostkupong och äte en storslagen frukost. då kändes det genast mycket bättre kan jag säga. eftermiddagens lektioner är som en viss person säger "skippable" så ja... ni vet ju vart ni hittar mig resten av dagen.
dock känner jag världens skam i kroppen så tänkte kompensera med ett ambitiöst beteende genom att sätta mig vid skrivbordet och plugga lite kinesiska och macroeconomics.
då är det väl kvitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0