GIRLS NIGHT OUT AGAIN.

gårdagen var minst sagt kaos.
lektioner från 9-17 tär verkligen på ens energi.
som salt på såret sprang jag på ett flertal ärenden i kylan. fram emot kvällen lättades saker och ting dock.
kvällen var egentligen planerad till att sjunga Karaoke på Ocean med tjejerna men blev tempted till att käka en liten tjejmiddag (nattkäk) på Taiwu istället.

- "whoaa... du har inte varit här på...ett...två...tre...5 dagar nu" söta L hade hållt räkningen. det han måste inse nu är att jag är en fattig student! restaurang besök varje dag rullar liksom inte.

vid halv två skyndade jag iväg till ocean för att hinna med att sjunga några låtar med brudarna innan stället stängde vid 2. samtidigt hade L slutat så han ringde för att sedan skjutsa hem mig från chinatown.

fick choklad av sötaste Jan som jag ska mumsa på direkt efter middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0