HAPPIER THAN EVER.

tjejerna drog till Taiwu idag igen.
hur söta (läs: galna) som helst försökte de få ett bra kort på L åt mig.
efter 60 bad attempts lyckades dem. fick en video på köpet haha.
så länge har jag bara en bild på hans rygg haha. och nej, det var inte jag som bad de göra det.
som de så fint la ut det så ville de ändra på det faktum att jag har en bild på en klubba under hans nummer i mobilen. (klubban jag fick som efterrätt)
anyways, L slutade tidigare än vanligt så efter jobbet ringde han. totally sweet as usual.

"vad sa han då?"
"han frågade vart du var nånstans..."
"sa ni inte att jag tagit en dag ledig från att stalka honom? haha"
"jaaaa, och att du anställt oss som hemliga spioner"
"haha.."


obsessed? inte riktigt...eller okej, kanske lite. okej fine, im busted. haha.

:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0