OUTSIDER?

har varit uppe i snart 9 timmar. sitter och gamar på mitt tredje mål. mina vänner här har börjat bli vana vid det faktum att jag äter var tredje timma. om inte oftare. en rolig grej jag kom på när jag stod i köket och slängde ihop lite käk..

det var någon kväll då vi var ute och röjde, dansgolvet var så proppat att det fanns risk för blodstopp, så som man klämdes bland folket. så vi röjde ute på terrassen/uteserveringen/vad det nu var. jag märker att alla som står där ute står och röker. men jag kör mitt eget race jag. då kommer en bekant fram till mig:

bekanten - here...
jag - oh, i dont smoke, thanks...
bekanten - what? you dont smoke?!
jag - nah...
bekanten - after all the time you've spent here in manchester? wow, impressive.


för det första. lilla gumman, jag har spenderat 20 år i sverige där det faktiskt OCKSÅ finns cigaretter utan att ha känt det minsta tempted och för det andra, jag om någon är nog den sista på jorden som skulle falla för grupptrycket. i do my own thing, the right thing! (i alla fall i denna situation) mwaha.


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig syster! :)

2009-02-23 @ 12:11:43
URL: http://annahsieh.blogspot.com/
Postat av: Victoria

ja men klart, det är ju DU och JAG siz som är the "outsider-couple" :D

2009-02-23 @ 13:41:38
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0