SLUTA STUDSA!

tre timmars lektion i kinesiska avklarade.
ska strax iväg på ytterligare tre lektioner. två timmars ekonomi och sedan historia.
känner verkligen inte för att gå ut i kylan.
by the way, humöret är meganere. lååångt under markytan.
känns som om jag inte har koll på saker och ting längre.
bollen studsar fram och tillbaka, ibland i mina händer men mestadels i andras,
vilket betyder att jag varken har någon påverkan eller kontroll över den.
kan liksom inte få ett bra och fast grepp om bolljäveln.
sen när jag väl har den så uppstår nästa frågetecken,
mot vilken riktning ska jag kasta den?

har tagit ytterligare ett initiative step. dock är återigen en tredje part inblandad.
vilket i sin tur betyder att jag är beroende av denne person, if he screwes me over, im screwed.
så vi får hoppas att han gör sitt jobb och så håller vi tummarna för "the outcome".
finns det ingen genväg så vill jag helst ta den normala vägen och ingen jävla omväg vilket jag fått göra en gång för mycket nu. i'm losing myself. or? is this the new me?

jadu, this might not make any sense. ta det jag skriver med en nypa salt så slipper ni slösa på en massa hjärnceller.
now, off to lecture.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0