SUGET EFTER DET SOM INTE FINNS.

på senaste tiden har jag glupskat i mig en hel del sött. (finns det inga eyecandies så får man kompensera med ätbara godisar)
detta har lett till det faktum att jag inte kan gå en dag utan sötsaker. det har blivit som en vana där jag måste få i mig en daglig dos av kakor, glass, tårta, du fattar.
tyvärr har dessa saker (och allt som möjligen skulle kunnat hoppa in som vikarie) tagit slut hos mig. munnen vattnas när jag sneglar över högen med böcker och får en pytteliten syn på den gamla glasslådan och det finns ingenting jag kan göra. visserligen har jag en påse Doritos som ligger där, but it's not the same! i need sugar!

ögonlocken har vid det här laget samlat på sig ca 5 ton med vikter. känns som att jag borde ta och sussa nu men magen vill annat. den vill ut till köket och rota bland grannens del av frysen. kanske hittar jag något som kan bidra till en fridfull mage resten av natten. nej jag orkar inte. chansen är nämligen inte stor att jag hittar något då mina grannar får i sig den dagliga näringen från mikromaten de köper och sedan med hela sin kroppsvikt knuffar in den i den alltför lilla frysen. gud vad jag längtar tills jag flyttar ut och får ett EGET kylskåp! Gud vad jag ska ta hand om den väl, mata den med en massa mat, frukt, glass, exotiska juicer och nej, inga snabbmatslådor.

ska ut och leta lägenhet imorgon så nu ska samla på mig ytterligare 3 kg på vardera ögonlock genom att titta på "Full house" innan jag går på dejt med John. John Blund.

jag får be till de högre makterna att jag överlever natten utan min fruit cheesecake lagrad i magen sådär lagom innan läggdags.



How can I not get tempted?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0