VARNING FÖR DEPRIMERANDE EFFEKT.

tillbaka i rummet nu efter en jädrans massa lektioner.
nämnde jag att jag praktiskt taget hatar måndagar? lektioner från 09-17 med en tim lunchrast.
vad gör man inte för att få njuta resten av veckan?
ska strax ner och äta middag.

tänkte bara whina lite till om den där "bollen" jag nämnde tidigare som vägrar lugna ner sig.
jag måste dock säga att jag förändrats rätt så mycket på sistone.
den gamla jag skulle aldrig dela med mig av mina problem. oavsett vad det är så är jag typen som håller saker och ting för mig själv. ego? nej. omtänksam skulle jag vilja säga. gillar inte att bother others with my shit. på sistone har jag dock delat med mig av nästintill allt. alla omkring mig vet allt om mig. allt som händer i mitt liv. eller inte, bara på having-a-crush fronten. den mest privata fronten som den gamla jag aldrig delade med mig av. i alla fall inte frivilligt.
jag? ta första steget? HA. not in a million years. jag? visa intresse? HA. not in two million years. jag? köpa valentine's choklad? HAHAHA not in a kazillion friggin years. TRODDE JAG! did i mention i've changed?

hursomhaver, den senaste veckan har varit katastrofal. okej, jag överdriver. men jämfört med de två veckorna innan så kan humöret jämföras med då man befinner sig på den allra högsta punkten på berg och dal banan och två sekunder senare är man på den lägsta punkten. där är jag nu. i väntan på att vagnen ska börja röra sig uppåt igen.

åh, vad jag hatar att vänta! det är nog bland det värsta som finns. att vänta på maten, att vänta på bussen, att vänta på att lektionen ska sluta, att vänta på att han ska ringa, att vänta på att någonting ska hända, YOU NAME IT! allt som har med att vänta att göra är en riktig mardröm för mig just nu. to wait equals to waste time. and i can't afford to waste any of my precious time right now. gaaaargh!!! where is the turning point?

och en grej till.
har slut på instant noodles och cheesecake. hur ska jag överleva kvällen?


Kommentarer
Postat av: marii

vaddå, vad har hänt??går d inte bra med u know whom????

2009-02-16 @ 20:03:13
Postat av: Victoria

inget har hänt and thats the problem! haha. berättar på msn nästa gång. puss.

2009-02-16 @ 20:54:15
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0