WHAT A RIP OFF!

okej. nu har jag lagt ut FEM hela pund som motsvarar ca 60 riksdaler på...tvättstuga!
hajjar ni varför jag tvättar kläder EN gång i månaden? om ens det.
förra terminen hade vi så många lov att jag kunde klara mig precis till att det var dags att åka hem igen, vilket innebar att packa in all skit, släpa med allt tillbaka till sverige och tvätta GRATIS! hur många gånger som helst!

men här är allt annorlunda. 60 kronor för EN tunna med kläder. SEXTIO KRONOR?!
en HEL kebabmåltid på kungshallen förfanken!
nej, det var inte värt det någonstans.
men vad gör man, running out of clothes.

nu ska jag trösta mig med lite nattkäk på Taiwu med Jan och Karin. YAY!

åååh en grej till, jag skolkade inte en enda lektion idag!!! (tisdagar är min värsta dag, lektioner från 9-5 med en timmas mellanrum efter varje lektion. de gillar att driva med oss på det här stället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0