CARPE DIEM.

förvånadsvärt kul att se besöksstatistiken hålla i sig trots mina usla uppdateringar som jag härmed ber om ursäkt för.
på senaste tiden har det känts som om dagarna bara flyger iväg och snart börjar sommarlovet närma sig sitt slut. nja, inte riktigt än men närapå.
med andra ord har jag försökt att spendera dagarna som om det vore den sista på sommarlovet, precis som rubriken lyder. att fånga dagen.
jobb, vänner och chociss. en bra kombination.
sakta men säkert läggs ordet "plugga" in i det dagliga ordförrådet igen.

igår såg vi Brüno som för övrigt var roligare än jag hade förväntat mig då jag gått emot alla tänkbara strömmar och totalt bojkottat Borat. men Brüno ja...Achtung.

nu blir det jobb resten av dagen.
Fantastisch...! (med reservation för stavfel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0