ANOTHER ONE DOWN!

utan sömn pallrade jag mig iväg till frukosten, stoppade i mig the british breakfast i all hastighet då tiden var knapp.
sen sprang vi till bussen, anlände, skrev provet som för övrigt gick som en dans på rosor. förhoppningsvis innebär denna känsla ett PASS också. makroekonomi som sagt, är nu ute ur bilden. thank god. dock måste jag erkänna att det blev rätt så intressant där emot slutet.

however, 4 down. 2 more to go.
näst på tur är Global Context. uppsatsskrivning x 2.
dags att trycka på "bullshittar-knappen" med andra ord.

efter tentan hade Lyn som blev klar rätt tidigt gått och köpt glass. då jag tog all tid i världen på mig var den på gränsen till milkshake när jag kom ut men just då hade nog vad som helst piggat upp mig, sömnbristen hade sakta men säkert börjat sätta sina spår mitt under tentan. som vanligt med andra ord. tur att vi bara fick 1½ på oss. hade nog hunnit somna annars.

det bars iväg till Taiwu, jag, Lyn och Lauren. belönade oss själva med lite dim sum. där satt vi då, tre uttryckslösa robotar, stirrandes på varandra, kämpandes med att inte falla pladask.

resten av dagen var rent ut sagt händelselös. efter att ha nappat i två timmar åt vi middag innan jag intog min plats på soffan, degade resten av kvällen med tjejsnack i allra högsta grad. behövs ibland.

nu har jag äntligen lyckats förflytta my arse från soffan till sängen för att försöka ta igen de förlorade timmarna.
godnatt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0