FÖRSTA DAGEN I DET FRIA.

kass uppdatering, beror helt enkelt på att jag praktiskt taget sovit bort dagen.
känner hur kroppen, själen och sinnet börjar återfå sin mänskliga form.
mot kvällen ville V käka på nandos, T ville spela mahjong med gänget, gissa vad. gjorde ingetdera.
tog istället tummen ur och började packa. på måndag flyger jag hem och har varken hittat lägenhet eller börjat packa så nu var det mer än dags. imorgon ska jag på lägenhetsvisning. håll tummarna att stället kommer att kick some major fat ass!

hade megatråkigt i några timmar imorse och blev rekommenderad denna sida av B, www.argalappen.se som jag innerligt tycker att ni bör checka in. har hittat mina favoriter och kan inte sluta skratta över hur bitterhärliga folk kan vara. detta gjorde min dag iaf. kommer nog ha samma effekt på er så chop chop!

nu ska jag sova. imorgon väntar en lång dag med en massa ärenden.
god natt.

ett litet smakprov, it'll only get better!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0