NATTSYSSYLOR.

what's better than eating chocolate ice cream at 1 am?! obviously, eating chocolate ice cream AND chocolate donuts at 1 am! dah?
yea, i'm terribly addicted to chocolate.

blev inte mycket gjort idag. matshoppade med Lyn innan hon paxade datorn min så att jag skulle ägna min tid åt pluggandet. så var det tänkt i alla fall. självklart lyckades jag hitta det näst intressanta i rummet, junkfood hyllan! på kvällen kom Princess över (ja, hon heter så) så vi hade en liten tjejkväll med skratt och tårar.

för övrigt är vädret inget att hänga i granen just nu. kanske är lika bra då jag ändå sitter instängd med finansböckerna. men på tisdag kl 12 ska det bannemej vara sol á la 25 grader MINST! för då är jag FRI och redo att röja stan. och packa för min hemresa :) snart ses vi gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0