SÅÅÅÅ NÄRA!

ok, kom igen nu.
sista allnightern är i full rulle. en sista innan jag beger mig på det oerhört efterlängtade sommarlovet.
om exakt 9 timmar skriver jag min sista tenta. finans. den jag fruktat mest av alla.
sen ska det firas. så in i helvetes hårt! tentaperioden har varit en riktig mardröm. folk har börjat påpeka påsarna som vuxit fram under mina ögon. not a good sign.

kom igen nu. SISTA TENTAN! nästa inlägg blir ett inlägg om allt jag shoppat som belöning till mig själv.
ska häva i mig min sista burk cola (bra timing) och tuta och köra natten lång!



05.30am

i detta moment vill jag inget annat än att svära så jag ska fatta mig kort.
JAG VILL SOVA!
natten har rent ut sagt varit förjävlig. jag fryser, jag är hungrig, jag är trött och i samma veva har jag fått försöka pressa in så mycket som jag bara kan av boken.
ikväll trodde jag att jag skulle få det svårt att välja mellan antingen ugång eller hemmafest med tjejerna. i've made up my mind.
JAG SKA STANNA HEMMA OCH SOVA! yes, i am. nothing will make me change my mind. pass på utgång, pass på röj, pass på allt som kräver att jag rör en enda fena till. här ska det sovas!

så, back to work. tenta om 4 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0