SISTA BITEN NU.

sitter och sista-minuten-läser finansboken. får skylla mig själv big time om jag inte hinner klart då jag inte använt tiden på det mest effektiva sättet på senaste tiden precis. oh well.
ikväll lämnar jag över mattants-rollen till Lyn som kommer och lagar middag om ca... en halvtimma. YES. skönt att kunna vara "ungen" ibland och inte alltid laga mat till allt och alla. inte nog med att jag börjar få slut på idéer snart så hatar jag ju att laga mat! men men, som man bäddar får man ligga. som man lagar får man äta. då får jag väl ge med mig.

tentan äger rum på tisdag. kl 11.15 är jag FRI! då kommer Lyn och möter upp mig för lunch och en mäktig shoppingspree! because i'm worth it.

för övrigt är det 9 dagar kvar tills jag åker hem. nedräkning i högsta hugg! hoppas innerligt att sverige återfår den härliga svenska solen innan jag anländer. svensk sommar ÄR ju THE SHIT! don't disappoint me now.


Kommentarer
Postat av: maxlin

Köp en tröja åt mig :)

2009-06-07 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0