SLUT PÅ ENERGI.

motivationen är på gränsen till helt obefintlig.
vissa lyxsmurfar har sin sista tenta idag. inklusive min pluggkompanjon. vilket gör mig ännu mindre motiverad.
jag har två kvar. imorgon och på tisdag. helt plötsligt känns veckan så lång. som om den aldrig vill ta slut.
jag repeterar ständigt "bit ihop nu sista biten, bara två kvar" men den hjälpande och peppande effekten verkar ha försvunnit. ikväll blir det en allnighter. tror jag.
tentan är klockan 14 imorgon vilket skulle innebära att jag inte kommer att få sova förräns middagstid imorgon.
ingen roande tanke precis.

gargh, jag behöver motivation!
folk tar studenten hit och dit, folk går på sommarlov, folk åker hem, folk röjer stan, folk tömmer butikerna, folk är folk!
just det, den rollen jag intagit nu är varken mänsklig eller normal.
nu vill jag åka hem!

behövde skriva av mig lite. tillbaks till böckerna nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0