SNART FLYTTAR VI.

packat hela dagen. hade mer skräp än jag anade. åkte förbi stan och köpte en lite större variant av en hand carry bag som jag släpar med mig på planet. förhoppningsvis slipper jag dra på mig femton lager med kläder pga övervikt.
solen gjorde oss sällskap hela dagen, slutade med att vi gamade i oss en halv låda var. packningen fortsatte. än så länge har vi två gigantiska resväskor, en mellan, fyra kartonger and we're nowhere near done.

blev ingen kontraktskrivning idag då jag fick ett samtal från en annan mäklare som ville visa en lägenhet imorn bitti så vid lunchtid har vi förhoppningsvis skrivit på ett kontrakt, antingen med de vi ska se imorgon eller min underbara lägenhet med walk in closet. mwahaha. so stay tuned.

dags att sova nu då vi ska upp med tuppen imorgon.
TRE dagar kvar! TREEEEEEEE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0