BELÖNING.

idag har jag varit högst ambitiös.
känner att jag blivit lite bättre på det där med att följa det jag planerar. har alltid älskat att planera, sitta och kluddra i kalendern men bara för att, där stannar processen liksom. men nu har jag som sagt skärpt till mig.
hade en tre timmars hål idag, vanligtvis drar jag hem och nappar - skiter i eftermiddagslektionerna men idag tog jag mitt pick och pack, köpte en varm choklad och maratonläste i global business boken samtidigt som jag inväntade de två sista lektionerna. fäään vad jag är grym.

belönade mig själv med att shoppa loss...in the supermarket! nuförtiden finns det inget som gör mig mer glad än MAT! (inte innan heller i och för sig men NU more than ever) inhandlade en massa blaj så nu kommer jag överleva plugghelgen prima ballerina!

dags att gå ner och njuta av den egentligen inte så njutvänliga middagen. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0