BESVIKEN.

här sitter jag, helt redo att plugga järnet för en gångs skull.
får syn på en gammal chokladask längst uppe på junkie hyllan. jag tar ner den, öppnar den och möts av denna förtjusande syn.





den redan så tomma asken består till min besvikelse av några ynka chokladbitar som alla saknar en liten kant. avbiten. förmodligen av mig innan jag så fint lagt tillbaka pralinen i asken.
ni har förmodligen redan gissat att dessa kvarglömda chokladbitar smakade pyton, därav det faktum att jag lagt tillbaka dessa i asken. dessa bitar skulle troligtvis ha avslutat sina dar i min mage om de hade smakat någorlunda O K.
eftersom jag lagt de så fint så tänkte jag av någon konstig anledning att mina smaklökar kanske förändrats sen jag bet av den där lilla kanten, så jag avlägsnade ännu en kant på den 3 kantiga chokladen. lika besviken. så jag lägger tillbaka den i asken. där får de vara tills mina smaklökar (förhoppningsvis) förändras (jag hatade lök när jag var mindre) så man vet aldrig för det vore ju för riktigt tragiskt att behöva slänga allt det där! no waste of edible stuff här inte!

så utan någonting att tugga på ger jag upp, tackar för mig och går och lägger mig.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Carruuw

Ja, tack :) din blogg är skit snygg :)

2009-03-12 @ 15:13:50
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0