EARTH HOUR.

precis haft en mysig movienight med familjen. love this feeling!
självklart släckte jag och brorsan alla lampor / onödigt under the earth hour. mitt initiativ mest men brorsan var snäll och höll sig i en timma. laddade upp med en massa ljus och skräpmat så vi skulle överleva utan tv, dator och hela köret. efter timmen sprang brorsan till datorn, helt hypad. jag som också var på väg dit hamnade i tjafs med honom.

jag - men jag ska ha datorn!
brorsan - men nej...gå lek din earth hour lek...
jag - tönt, det var ingen lek!
brorsan - okej men klockan är halv nio i england nu, så du kan leka i mörkret en timma till...
jag - okej, stäng av datorn då, inte mörkt annars.
brorsan - du kan blunda i en timma.
jag - ...

ja, det var på mitt initiativ alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0