LEDIG DAG.

har så himla tråkigt nu att jag överväger att gå och nappa. för andra gången idag.
är för seg för att pallra mig ut, riktigt tragiskt då solen skiner som fäään! imorgon åker solglajjorna på!
halvsover samtidigt som jag tittar på "fireproof" so far so good. handlar om en brandman som vid sidan om sitt rädda-liv-arbete desperat kämpar med sitt äktenskap. har inte riktigt lyckats koppla ihop handlingen med the tagline "never leave your partner behind"  än men snart äger väl någon sorts tragedi rum för hans fru som han just nu can't stand vilket gör att han inser hur mycket han älskar henne. eller något sånt.

på tal om partners/äktenskap and all that jazz, hade en liten diskussion med T igår och jag kom fram till detta:

I can't stand when guys:

- lägger upp halvnakna bilder på sig på communities, inkluding facebook. då pratar jag om självknäppta bilder i en spegel där ena handen håller i kameran, andra upp tröjan. KOM IGEN!

- inte inser att det är dags att klippa naglarna (INK. tånaglarna!) finns det något mer oattraktivt?

- har på sig gympadojjor utan strumpor. VARNING! dont even wanna imagine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0