MIN DAG I BILDER.



japp, som ni ser så bunkrade jag upp med ett och ett annat. vilket betyder att the very known "junkie shelf" är tom. så imorgon ska jag försöka hinna förbi tesco för att inhandla lite (läs: en handväska full) sockerbomber som jag kan fördriva tiden med när jag underhåller mig själv på flyget.
har packat lite halvt som halvt nu, resten åker i imorgon efter att jag slängt i allt i tvättmaskinen.
för en gångs skull blir det inte mycket packning, ska bli så skönt att inte behöva sitta/hoppa/ligga/be grannen komma och lägga sig på resväskan för att kunna stänga igen den. händer alltid. första gången jag skulle flytta hit till england så fick pappa sätta sig på resväskan. så mycket krävdes för att få igen den. borde vara en veteran på att packa nu vid det här laget tycker man men icke, lyckas alltid få med mig en massa dittans och dattans. plagg som inte ens får se solljuset i det nya landet. but what the heck, får skylla på min feminina sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0