NEDRÄKNING.

plugghästen i mig är tillbaka. glammigt det låter va. men så är det.
bortsett från att jag var lite sen till 9-lektionen (kunde inte sova igår natt så satt uppe och kommenterade bilder på facebook, nördigt jag vet) och 14-lektionen (lunchade med V) så gick jag på alla seminarier.
tror fortfarande starkt på att anledningen till allt detta tjohej är för att jag om NIO dagar åker hem! måste komma på hur jag ska ta mig till Liverpool kl 3 mitt i natten bara... landar på svensk mark vid 10 tiden. längtar som 17.
den helgen (27/3) blir det en liten reunion med förhoppningsvis alla samlade, siz och wifey är tillbaka från Taiwan, Jinn baby är tillbaka från skaunelandet och JAG! tillbaka från redneck landet. fan, nu ska det röjas!

så mina kära vänner, titta in på era facebook events så ligger det förhoppningsvis en liten inbjudan där som ni så rart skall tacka ja till. tack på förhand. vi ses på dansgolvet!

Kommentarer
Postat av: nikuu

svar: hej! tycker också att den är so far so good men rainies frisyr stör mig :)

2009-03-17 @ 22:59:31
URL: http://rikuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0