NEJ TACK.

vid lunchtid var jag nog segare än någonsin. hade inte ens lust att ställa mig i köket för att laga mat. precis när jag bestämt mig för att äta glass och muffins till lunch så ringer Laopo och säger att de är på väg till Taiwu. jamen dåså! den redan halvuppätna magnum glassen åkte in i frysen och jag hoppade in i duschen för att sedan komma en timma för sent. kom snart ikapp de andra dock.

efter lunchen blev det en runda på stan med tjejerna, blev ingen shopping för min del. på väg till tesco kommer en man (sån där mobilabonnemangs-säljar snubbe) fram och säger "excuse me, excuse me...hi... ehm, my friend who's working with me really really likes you..." det var det mest random jag hört på evigheter. jag får ut mig ett "oh, cool..." varav vi vänder oss och fortsätter att gå. tjejerna fnittrade odiskret. hann inte ens ta en titt på hur hans "friend" såg ut då det enda jag tänkte på var att komma därifrån. fan om hans friend är en brad pitt lookalike! nej, skämt åsido. en kille som inte ens vågar komma fram själv utan skickar sin vän does not appeal to me. och det faktum att han "really really likes me" när jag aldrig sett honom creeps me out. big time. plus, focus is on books.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0