SAKNAD.

har fått någon sorts film- addiction på sistone vilket innebär att jag inte kan sluta glo på filmer. har en dålig vana av att inte kunna plugga utan musik, tv, film, någonting som låter på. så den senaste veckan har det som ni kanske märkt varit en hel del rullar på G. den senaste som jag precis såg klart på är "Marley and Me" med Owen Wilson och Jennifer Aniston.



vacker familjefilm och väldigt tår-framkallande. mest för att den påminde mig så mycket om Dino. väääldigt mycket. nu saknar jag honom. det slog mig häromdagen att jag inte kommer mötas av en energisk, svansviftande Dino när jag åker hem denna gång. kökshörnan där han brukar ligga kommer att vara tom. kopplet kommer att ligga där utan någon som helst mening. jag och brorsan kommer inte längre bråka om vems tur det är att gå ut med Dino. min lilla Dino.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0