SISTA DAGEN INNAN HEMFARD.

sitter i datasalen har i Owens Park. tvingade mig sjalv att pallra mig upp ur sangen och narvara pa lektionen i kinesiska imorse som var roligare an jag hade trott. maste erkanna att min kinesiska improved hella much. snart kan jag lasa simplified chinese utan vidare svarigheter! (det mesta i alla fall...)
akte hem till OP for att betala min hyra och fa det ur vagen innan jag beger mig hem till sverige inatt. blir nog ingen somn for mig da jag ska ta mig till Liverpool vid 4 tiden inatt, planet lyfter halv sju fran Liverpool airport och det blir nog raka vagen till restaurangen da jag inte har nagra hemmanycklar sa ja, another allnighter. men vid den har tiden imorgon ar jag pa svensk mark igen. countdown starts NOW!

nu maste jag springa ivag till bussen igen, lektion in kinesisk historia anropar. sigh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0