SNART AR DET DAGS.

nu har jag tagit mig igenom den sista mandagen innan pasklovet. skont.
mandagar ar ju som tidigare namnt, min langsta dag. tatt intill kommer tisdagar. suck. efter tre timmars kinesiska imorse var jag duktig och akte hem for att laga lunch istallet for att ata pa The Oxfords som jag brukar gora. billigt och edible men anda inte billigare an att ata hemma. satt och tittade pa den tolfte sasongen av top model samtidigt som jag stoppade i mig en snabblunch for att sedan aka tillbaka universitetet igen for eftermiddagslektionerna.
efter en massa velande hit och dit kopte jag min university hoodie. finally.
nu ska jag bege mig hemat. kvallen blir lugn med laundry och top model. ska forsoka packa lite ocksa. den hemlangtan jag har ar sa haaaaaaaaaaaaaaaaaar stor nu. snart ses vi gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0