SOLEN VAR PÅ BESÖK IDAG!

man, what a wonderful day!
solen sken, solglajjorna åkte på och halsduken lämnades kvar hemma. ca 12 grader fick vi avnjuta här i manchester.
träffade Tash för att gå på några lägenhetsvisningar. sedan sket vi i den enda lektionen vi hade idag för att ta en tur på stan. fick med mig ett skärp och en väska. båda på rea. vilka fynd huh. blev även KFrigginC!

när jag väl var hemma var middagstiden förbi så då var det bara att slänga in en Pizza i ugnen. 5 dagar kvar innan jag åker hem, the next mission blir att rensa kylskåpet. har en känsla av att det blir den lättaste mission jag kommer att ha på ett bra tag.

Korean society har anordnat en fetingfest ikväll and guess what! har bestämt mig för att INTE GÅ! istället blir det uppsatsskrivning och skype med mamma :)



skärp från Miss selfridge
fransväska från Primark

Kommentarer
Postat av: nikuu

Har en likadan väska ! Köpte från primark/penneys för 3 euro i Dublin om jag inte minns fel ^^

2009-03-27 @ 22:45:50
URL: http://rikuu.blogspot.com
Postat av: Victoria

jupp jupp! riktigt fynd det där! :)

2009-04-02 @ 00:27:04
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0