TRÖTT PÅ KYLAN.

visserligen saknar jag sverige men kan bara inte låta bli att rynka på nosen när jag föreställer mig hur kallt det är där hemma. med snö och en massa blaj. nej, det är nog det enda jag inte ser fram emot. är onekligen trött på att behöva lunka fram och tillbaka, släpandes på min röda Everest jacka. vintern är nog den årstid jag hatar mest, förr i tiden tyckte man ändå det var värt att ta sig igenom vintern då man fyller år i November men nu efter att man fyllt 20 går man ju nedför stupet. så nu har vintern inga fördelar alls. plus att man ser så tråkig ut. man kan ju egentligen ha på sig vadsomhelst då den där jädrans10 kg jackan ska på i slutändan. ge mig sommar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0