YELLOW REUNION.

i'm alive!
sen jag kom hem har det varit fullt ös. schemat helt fullspäckat. de tre första dagarna var jag fast i restaurangen, skulle ändra på hela menyn, skriva, fixa och trixa och skriva ut 89778435 kopior. phew. efter det var det dags att programmera in allt i den väldigt hightech kassan vi har. tog ett tag att figure out hur man använder skiten, lite extra tid då jag och teknologi inte går hand i hand precis. men det gick efter several hours.
sen var det dags att ta mig hem, kommunalt. från värmdö. gosh. inte det lättaste direkt. i snökaoset gick jag bort till buss stationen, snön slog mot ansiktet som jag desperat försökte gömma i luvan, without further success då jag knappt såg vart jag gick. bussen var sen. no shit? kommer fram till slussen efter ett bra tag, tunnelbanan gick som den skulle men sen, på 807an började helvetet. mitt i hela köret får vi dåliga nyheter rapporterade. bussen kommer inte upp på klenavägen så all trafik stannar vid sågen. femhundra stationer från min hållplats. superb. alternativen var, taxi, gå eller en annan buss som skulle runda hela helvetet innan den kom fram. inte kul.

pga detta var jag 2 timmar sen till the yellow reunion. dock hade jag kul den tiden jag var där, kul, alla ni som kom! bilder på FB.



some of the peeps.



reunited with my shaking sister.



mr Kai.





the boss is in Da house!



shots!



shake it mama!



awesome fivesome! <3 missed you guys!!!



carin kom hela vägen från gävle! :D yay!



Kai och hans dåliga fotoskills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0