ANTM.

planen var att lägga mig tidigt. den planen gick i kras när jag kom på att jag fortfarande har några ANTM episodes att se klart på. so far är det ingen som riktigt taken my breath away, såsom Naima (cycle 4 winner), Eva (cycle 3 winner) eller Nik (cycle 5 runner up) gjorde. sen småhejjade jag lite på Sheena, BARA för att hon gång på gång blev kallad "ho" men tog det med en nypa salt och fortsatte att do her thang helt enkelt. det gillar vi.

finns några tjejer i cycle 12 som jag anser har lite mer potential än andra. Sandra är amazingly beautiful även fast hennes personlighet kan sätta några käppar i hjulet. men tbh, ANTM har haft värre bruttor. sen ser ju vem som helst att Sandra inners inne är en osäker liten prick. Allison's ögon drar till sig all uppmärksamhet men utöver det så ser hon ganska plain ut. Celia, väldigt modelesque looking face som kan ta henne långt. och sist men absolut inte minst, på min hejja-på lista, Teyona. tjejen med vinden i ansiktet. true african beauty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0