2 DOWN. 4 MORE TO GO.

provet idag gick längre än helvetet. jag hatar att få hundra miljoner ämnen att välja bland. ge mig två så skriver jag. spenderade ca 15 minuter av tentatiden av att ole-dole-doffa bland rubrikerna. smartass. sen när det var 30 minuter kvar av tiden kom jag på att jag valt en tråkig och börjar skriva på en ny, med 30 minuter kvar speedade jag upp som satan men gav upp, rev ut pappret och ägnade de sista minutrarna åt att finslipa de redan färdigskrivna uppsatserna. fan att beslutsångest-sjukdomen ska screw-a upp en hel tenta för gissa om jag inte fick världens blackout sen?! mmh.

oh well. nu läger vi historia bakom oss och tutar och kör på...KINESISKA och MACROECONOMICS! åh, nu ska jag läsa lite i bruksanvisningen om hur man använder miniräknaren.

Lyn - bor det bara killar på den här delen?
Vic - njä, det tror jag inte...
Lyn - nä just det, det finns ju människor här också...

.....

vic - för killar tillhör ju verkligen inte människoarten...


som ni ser kan för lite sömn ibland ha en väldigt stor inverkan på ens IQ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0