BRA ELLER DALIGA NYHETER?

med endast 2 timmars somn tog jag mig till lektionen imorse vid 9. tidig som aldrig forr. lararens forsta kommentar:

"err.... how come youre this early today?" mm, helt chockad var hon ocksa for det har aldrig hant att jag varit i klassrummet en minut innan. annu mindre 10 minuter innan! 
hursomhelst, vi hade lite chit chat medans vi invantade resten av folket och jag fick veta att det finns en chans for mig att slippa utbytesaret i kina om jag vill da mina kunskaper racker. det vill saga att jag kan bli klar med universitetet om tva ar! ett ar tidigare an planerat. fragan ar nu, vill jag verkligen ge upp ett ars festande och shoppande i kina?! mwahaha. 
far analysera lite mer pa de saken efter mina tentor. tills dess vet jag i alla fall att mojligheten finns. 

att jag kanske inte behover vara en gammal tant nar jag tar examen! 
sitter hos G nu som tar hundra ar pa sig att pumpa musklerna, duscha och gud vet vad. jag vill ju bara ha en lunchdejt! har mote om en timma och magen kurrar som sjutton. gaaargh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0