NÅGOT JAG ÄR BRA PÅ.

kan nu stolt säga att jag råpluggat modern historia sen nio imorse. med eventuella matkonsumerings-breaks ja men ändå. historia boken har jag haft med mig hela dagen med undantag för mina toalettbesök. så nu vet ni det.
känner mig relativt laddad att ordbajsa ut två uppsatser om Mao, Sun yat sen, kulturrevolutionen, the boxer rebellion, opium kriget etc etc. det enda positiva med att plugga historia, finns inget rätt eller fel för skriver jag att Mao var vänsterhänt kan INGEN bevisa motsatsen, skriver jag att Zhou en lai var färgblind kan ingen käfta emot heller. exactly. i historia uppsatser kan man bullshitta om precis allt mellan himmel och jord. sen att man måste bajsa ut några extra top notch argument som styrker det som sagts är en annan femma. äh, det fixar sig.

har hunnit tvätta kläder också. 50 spänn fattigare. om jag haft tid så skulle jag lätt tvättat min kläder för hand. nej okej, nu blev det ett sent aprilskämt. men förstår ni, har whinat om detta innan men man blir ju fattig av att tvätta kläder. 50 jävla spänn. med andra ord blir man en donken måltid fattigare. fan.

nu ska jag plugga vidare. blir nog en allnighter.




fatta hur stenhårt jag ska röja efter min sista tenta!
(brukar låta så...slutar alltid med att jag sover i en vecka istället, och äter allt som kommer i min väg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0