NÄR MAN INTE VET.

vad gör man när man inte vet om man drömmer eller inte?
inte kul kan jag säga. somnade för ca en halvtimma sen efter att ha läst om the post mao era reform. sömnen varade inte länge kan jag försäkra. istället flyger jag upp ur sängen, tänder lampan och står där panikartad. hade jag precis haft en mardröm eller såg jag verkligen en spindel hänga på sin lilla tråd ovanför mitt huvud?! om det var en dröm så whatever, var det inte en dröm så måste jag ju leta reda på spindeljäveln! vem vet vart den hade tänkt ta vägen annars. jag har redan haft mitt nattkäk, tack.

anyways, jag kan inte fastställa om jag drömde eller inte. det som är det jobbigaste. antingen eller, inget mitt emellan. fan. hur ska jag somna om nu? jag som precis lärt mig att sova med nattdukslampan släckt! fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0