ONT, DET GÖR ONT.

blev inte så mycket plugg idag, satt mest och fjantade runt med Lyn nere i biblioteket då det var tomt på folk idag. så vi passade på. tänkte försöka plugga lite nu när jag är tillbaka på rummet men fan vad jag har ont i magen! (nej, inte "jag-måste-bajja" - typ av ont) utan ont. som kramp typ. misstänker att det är de två koppar kaffe jag druckit idag. tänker nu ge upp kaffe drickandet för gott. har försökt att spela vuxen och sitta och smuttra på kaffe men det går inte. min mage godkänner helt enkelt inte nykomlingen. så ingen mer kaffe. ever again. im back to hot chocolate!

kan knappt bärga mig tills allt detta är över. tentaperioder är inget att leka med måste jag säga. vann förresten ett bud på tradera nyss. fan. jag som inte ens vill ha klänningen. budade bara för att. ni vet, när man vet att någon annan sitter på andra sidan skärmen och budar för fullt så kommer den envisa, väldigt tävlingsinriktade åsnan inom sig ut och börjar buda hejvilt bara för att inte förlora. fan. aja, 57kr bara. men ändå, hade hellre spenderat det på en donken måltid. bummer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0