PAYBACK TIME.

godmorgon!
(ja, godmorgon...) blev en rejäl sovmorgon trots att jag däckade vid 1-tiden igår natt. gav upp efter ett kapitel (vi har långa kapitel på 3920384 sidor)

anywho, som några av er redan vet så  hatar jag att diska. hatar med stort H. brukar försöka använda så några equipment som möjligt. men vad gör man när man har en britt till granne? (britter är ju kända för sitt "jag-sköljer-aldrig-av-diskmedlet-när-jag-diskar-style) för mitt eget bästa brukar jag precis efter att de diskat, diska om allt. och för säkerhetens skull diska igen innan användning. and i dont like it.








alltid lika hopplöst när jag ser britterna diska, idag resulterade det i att jag tappade riskorn över hela köksgolvet. DET tycker jag britterna får städa upp! för det är inget JAG stör mig på. (har långa ben, bara att hoppa över)

Kommentarer
Postat av: marri

du, i feel with u on everything u r going through.

det går inte heller så bra för mig i studier. but u knw i will try my best best.

tänk långsiktig, tänk på omtentor, då kanske du orkar plugga.

repetera, repetera , is the key



PUSSS

2009-05-05 @ 00:39:51
Postat av: Victoria

haha tänk omtentor?! hell no! med det tankesättet kan jag lika bra gå hänga mig på direkten. tänk CHALLENGE, CAREER AND FRIGGIN CASH!

nu biter vi ihop sista vägen och köööör bara!

lycka till babe :)

2009-05-05 @ 01:44:37
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0