PB.

som i pluggblogg. fan vad intressant!
tog en liten paus från maraton- läsandet. unnar mig en chokladmuffins och twirl! (min nya favoritchoklad)
32 dagar kvar tills allt det här är över. då, då bannemej ska det firas! från morgon till kväll, en vecka i streck! cause i'm damn worth it.
helgen går till att plugga, no shit?! fast söndagkväll går faktiskt till en kompis överraskningsfest. hon fyller hela 19 år. fan vad jag känner mig gammal. mingla runt med småttingarna. yay.

nä, nu ska jag fortsätta gnugga ansiktet mot textboken. förresten! det här kommer nog som shocking news för några av er men jag tror....jag tror att...jag... att jag behöver glasögon! brukar komma på mig själv sitta 10 cm från textboken alltför ofta. jag blir yr när jag stirrat på en text för länge, ser sedan suddigt när jag tittar på något placerat mer än 10 meter ifrån mig. är min syn fucked up? jag vill inteeeeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: maxlin

HAHAHHAHA SYND FÖR DIG! ;)

ska säga till mamma att du behöver GLASÖGON inte linser ;);)



VAd skulle du gjort utan mig :D:D

2009-05-09 @ 09:05:00
Postat av: maxlin

HAHAHHAHAHHA SYND FÖR DIG! ;)

Ska säga till mamma att du behöver GLASÖGON inte linser =)



Gud va snäll jag är :)

undra hur du kunna klara dig utan mig :D:D

2009-05-09 @ 09:07:02
Postat av: Victoria

tyst! bara för att du aldrig pluggar...

sen så är jag faktiskt inte blind, ser bara lite cp...

2009-05-09 @ 14:52:21
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0