PLUGGSÄLLSKAP.

hör hur det blåser så in i helvete utanför mitt fönster. lusten att gå ut är minimal. attans att jag måste in till stan för några ärenden samt möta upp V som slutar vid 2. ikväll ska vi plugga ihjäl oss, precis som förr. en gång satt han och jag i 24/7 datasalen från 19.00-09.00 nästa morgon innan vi drog till donken och käkade frulle. egentligen gillar jag inte att plugga med honom då han läser arkitektur och mestadels sitter där och ritar i sitt block. så är han bra på det också! FUSK! plus att han tenderar att störa mig med jämna mellanrum med sina meddelanden på post-its lappar, ignorerar jag så skickar han sms, lyckas jag ignorera det så ringer han, bara för att störa! ikväll ska jag hämnas.

ska hoppa in i duschen nu och sedan laga lite lunch and im off to town.
hörs förmodligen ikväll gott folk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0