PROBLEM EFTER PROBLEM.

tror nog jag överreagerade igår natt. eller nej, det gjorde jag faktiskt inte. var helt bergis på att en vagel var på ingång men vet ni vad, it's gone baby gone! sömnen var nog välbehövd. dock lider jag av något annat idag, tror nog jag legat i någon konstig ställning för min ena axel känns ur led. ok, cut the exaggeration men nästan. ont gör det i alla fall. från axeln upp till halsen. kanske går bort om jag går och lägger mig igen? funkade ju sist.

eller inte. har verkligen inte råd att slösa en enda minut till att snarka. nu blir det finans. men först, fram med sötsakerna!




så... nu ska jag nog kunna överleva kvällens plugg.

Kommentarer
Postat av: marii

OH MY GOD!! säger jag bara. men det ser gott ut ;)

2009-05-19 @ 22:05:36
Postat av: Victoria

tror du mig nu när jag säger att UK MAKES ME FAT! haha. snart kommer du att mötas av en 80kgs victoria. wooo! :D

2009-05-19 @ 22:55:11
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0