PROBLEM SOLVER.

fyfabian vilken oproduktiv dag det har varit. började med en rejäl sovmorgon. lunch. några avsnitt av prisonbreak. some random surfing. och vips närmar det sig middagstid. är väldigt besviken på mig själv idag. just det, målade naglarna också. både tår och fingrar. det förstnämnda kanske var lite onödigt då jag inte har några skor där tårna syns. hm...vid närmare eftertanke... i know what to do! :)


brorsan - vet du! jag har några magrutor nu...
jag - ...hahahaha.
brorsan - .... vadå det är sant!
jag - ok...
brorsan - ska du skriva det i din blogg nu eller?!

bara för att han sa så.

Kommentarer
Postat av: maxlin

ABOOOW HAHAHHAhahah PÅ GUD JAG VISSTE ATT DU SKULLE SKRIVA HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA

2009-05-15 @ 19:46:32
Postat av: Victoria

var det inte det du ville?

2009-05-15 @ 20:48:16
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: maxlin

hmm.. naah ville bara kolla ;) skulle testa dig bara :D

2009-05-16 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0