SYSKONEN LIN KOMMUNICERAR.

vet inte om följande bör tolkas som att jag och brorsan känner varandra alltför väl eller att vi lider av någon sorts lathets-sjukdom som vårt sätt att kommunicera härstammar ifrån. ibland kan jag dock tycka att det går lite över gränsen när våra msn konversationer låter såhär:

brorsan - tja...
jag - tja, e m o p h?
brorsan - j d ä h...
jag - ok, v g m?
brorsan - h ä i r o t p t t j.
jag - ok...
h s.
brorsan - ok.

för er som fattade det där, välkommen in i syskonskaran. ni andra, här får ni:

brorsan - tja...
jag - tja, e mamma och pappa hemma?
brorsan - ja det är dem.
jag - ok, vad gör mamma?
brorsan - hon är i rummet och tittar på tv tror jag.
jag - ok...hörs sen.
brorsan - ok.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHAHA h ä i r o t p t t j. Du visste exakt vad han menade? sjukt xD

2009-05-17 @ 22:56:51
URL: http://oreokex.blogspot.com
Postat av: Victoria

ja tyvärr :P

2009-05-18 @ 16:34:05
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0